سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش رفتاری، بر محبّت دل ها می افزاید . [امام علی علیه السلام]
بسیجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» به مناسبت تسخیر سفارت اسرائیل در مصر

من با اطمینان می گویم؛

اسلام ابر قدرت ها را به خاک مذلت می نشاند.

Islam will make the world powers abased.

امام روح الله(ره)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بسیجی ( پنج شنبه 90/6/24 :: ساعت 4:3 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شما تشریف نداشتید، ما نجنگیدیم، ما دفاع کردیم!
به مناسبت تسخیر سفارت اسرائیل در مصر
حجاب و عفاف
سر بر آسمان خدا
ما شیعه ی چنین مولایی هستیم...
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 38405
» درباره من

بسیجی
بسیجی
عزیزان من بسیجی شدید، مبارک است؛اما بسیجی بمانید.ایستادگی در راه مهم است.بسیجی ماندن متوقف است به این که دائم خودمان را مراقبت کنیم، مواظبت کنیم و از راه بیرون نرویم.

» پیوندهای روزانه

دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای [7]
شناخت رهبری [4]
[آرشیو(2)]

» آرشیو مطالب
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
لحظه های آبی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
نشریه حضور
یگان امل های مدرنیسم نشده
حامیان ولایت
منطقه آزاد
برادران شهید هاشمی
نه/دی/هشتادوهشت
فاطمیون لنجان
وبلاگ شخصی مرتضی صادقی
صل الله علی الباکین علی الحسین
ارزشیها
جزیره مجنون
دکتر علی حاجی ستوده
فازستان
بهترین اسلحه:عشق
فاطمیون
آخرین منجی
من هیچم
سنگر عشق
پایگاه مهدویت
نگاه بیدار
سردار شهید حسین قجه ای
مهتاب سبز

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب