سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، پاک است و پاکان را دوست دارد ؛پاکیزه است و پاکیزگان را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بسیجی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» منتظر واقعی باید فکر، دل و عملش مهدوی باشد/عمل مهدوی

عمل مهدوی :

و سوم کسانی منتظرند که عملشان با این ادعای انتظارشان سازگار باشد.ما ادعای محبت امام زمان را می کنیم اما آیا بازارمان بازاری هست که امام زمان دوست داشته باشد؟ آیا بانک هامون و معاملات بانکی مون آن جوری هست که امام زمان دوست داشته باشد؟ آیا ازدواج هامون ازدواج هایی هست که امام زمان دوست داشته باشد؟

در عمل اثبات کنیم.حرف هامون، برادرداری هامون، احترام به پدر مادر هامون کدوم به شیع? امام زمان بودن می خورد؟ پس در عمل باید اثبات کنیم امام زمان در مقام عمل می خواهد ما را ببیند.عمل من و شما باید دعوت کند مردم را.امام صادق (ع) فرمود : با غیر از زبانتان مردم را به دین دعوت کنید.

امام زمان رفتار من و شما را مشاهده می کند.ما انتظار چه کسی را می کشیم؟ انتظار عدالت جهانی، انتظار مبارزه با ظلم، انتظار مبارزه با گناه و معصیت . از همین حالا شروع کنیم.نگذاریم گناه توی خونه هامون راه پیدا کند.نگذاریم شب عروسی ها با گناه و معصیت باشه، شب عروسی که باید با تقدس و با میمنت و به نام خدا و نام ائمه معصومین آغاز بشه تا زندگی پر برکت و خوبی باشد.

این مسائل خیلی مهم است.باید نسبت به این مسائل مراقب باشیم و خیلی هم ظریف و حساس است.دو تا دوست بودند که می خواستند امام زمان را ببینند خیلی هم زحمت کشیدند یکی شون امام زمان را دید اون یکی موفق نشد امام زمان را ملاقات کند.کسی که موفق نشده بود از دوستش سؤال کرد گفت برو از ایشون سؤال کن چرا من موفق به دیدار نشدم؟ امام زمان فرمودند : به او بگو شما دو نفری از کنار مزرعه ای عبور می کردین چند تا دانه گندم برداشتید تو دانه ای را به دهانت گذاشتی و مز? آن را چشیدی ولی دوست تو این کار را نکرد او حواسش بود.درسته که یک دانه گندم بود ولی تو گفتی حالا صاحبش راضیه ما یک دانه بخوریم .ولی او گفت معلوم نیست شاید صاحبش راضی نباشه. و به همین جهت او به مقصودش رسید و تو نرسیدی.

هم? مراقبت ها را کرده اما یک دانه گندم از حق الناس باعث می شه که طرف با این زحمت به مقصد نرسه.اگر کسی می خواهد دل امام زمانش را به دست بیاورد باید به اعمالش خیلی توجه داشته باشد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بسیجی ( یکشنبه 89/11/3 :: ساعت 11:55 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شما تشریف نداشتید، ما نجنگیدیم، ما دفاع کردیم!
به مناسبت تسخیر سفارت اسرائیل در مصر
حجاب و عفاف
سر بر آسمان خدا
ما شیعه ی چنین مولایی هستیم...
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 38447
» درباره من

بسیجی
بسیجی
عزیزان من بسیجی شدید، مبارک است؛اما بسیجی بمانید.ایستادگی در راه مهم است.بسیجی ماندن متوقف است به این که دائم خودمان را مراقبت کنیم، مواظبت کنیم و از راه بیرون نرویم.

» پیوندهای روزانه

دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای [7]
شناخت رهبری [4]
[آرشیو(2)]

» آرشیو مطالب
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
لحظه های آبی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
نشریه حضور
یگان امل های مدرنیسم نشده
حامیان ولایت
منطقه آزاد
برادران شهید هاشمی
نه/دی/هشتادوهشت
فاطمیون لنجان
وبلاگ شخصی مرتضی صادقی
صل الله علی الباکین علی الحسین
ارزشیها
جزیره مجنون
دکتر علی حاجی ستوده
فازستان
بهترین اسلحه:عشق
فاطمیون
آخرین منجی
من هیچم
سنگر عشق
پایگاه مهدویت
نگاه بیدار
سردار شهید حسین قجه ای
مهتاب سبز

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب